Tuesday 26 June 2012

Jom buat duit bersama saya di Internet!Berbaloi-baloi.


Siapa kata nak buat duit di internet perlukan modal yang banyak? Anda ada banyak pilihan. Samada nak buat perniagaan dan empayar di internet ataupun nak buat duit sekadar untuk part-time mahupun buat duit untuk suka-suka. Tak perlu ada kos yang tinggi pun.
Cuba lihat perniagaan disekeliling anda seperti perniagaan-perniagaan offline, kebanyakannya menuntut masa yang banyak daripada anda mahupun menuntut modal yang besar untuk anda bermula.Perlu bayar sewa kedai, upah pekerja, bayar bil tu dan bayar bil ni.
Tapi di internet ni, asal ada saja akaun facebook dan blog, itu sudah cukup memadai.
Akaun facebook  dan blog percuma je pun tak perlu bayar sesen dan tak akan kena bayar. Yang penting, anda tahu menggunakan facebook untuk berniaga. Jangan pula anda terperangkap di facebook!
Untuk pengetahuan anda juga, laman web facebook merupakan laman web paling banyak dilawati di Malaysia dan yang paling menarik, ramai orang menghabiskan masa mereka di facebook setiap hari.
Kerajaan kita pun dah galakkan rakyat untuk jana pendapatan di internet. Tak tau nak mula macam mana, tak tau nak buat perniagaan apa???Jadi apa lagi, rebutlah peluang perniagaan bersama Noor Laila Cantek.Will guide you.Call/sms now Noor Laila Cantek 013-246 7787.
Blog digunakan untuk memasarkan produk.

Terlalu ramai yang menggunakan blog untuk tujuan pemasaran.Anda bila lagi!
Facebook yang menjadi kegilaan interaksi komuniti.
Perdana Menteri galakkan rakyat gunakan internet untuk jana pendapatan.
Miliki tapak perniagaan anda di internet.

No comments:

Post a Comment